1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات زیرووات

ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ1590

496 بازدید
ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ1590

ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ1590 یکی دیگر از انواع ماشین لباسشویی از برند زیرووات است که دارای ظرفیت دیگ 9 کیلوگرم می باشد. سرعت چرخش موتور آن تا 1500 دور در دقیقه می رسد و به شما کمک می کند در نهایت کیفیت تمامی لباس های خود را بشوئید.

ویژگی های ماشین لباسشویی زیرووات OZ1590

یکی از ویژگی های منحصر به فرد و عالی در این ماشین لباسشویی موتور اینورتر به کار رفته در آن می باشد. این موتور میزان لرزش و صدای تولیدی را حین کار تا کم ترین مقدار ممکن کاهش می دهد. این ماشین لباسشویی دارای دو ورودی مجزا آب سرد و گرم بوده تا هم کیفیت شست و شو را افزایش داده و هم در مصرف آب و انرژی صرفه جویی کند.

با خرید این ماشین لباسشویی می توانید از 12 برنامه اصلی و 8 برنامه مکمل و اضافی برای شست و شوی لباس های مختلف استفاده کنید. سیستم لکه بر به کار رفته در این وسیله برقی به شما کمک می کند بعد از شست و شو اثری از حتی سخت ترین لکه ها نیز نمانده باشد. دیگ این ماشین لباسشویی از نوع الماسه بوده و در کنار شست و شوی کامل لباس باعث می شود تار و پود و کیفیت آن به طور کامل حفظ شود.

دور خشک کن در این مدل از ماشین لباسشویی زیرووات به صورت هوشمند تنظیم شده تا هم مصرف انرژی کاهش پیدا کرده و هم در زمان صرفه جویی شود. طراحی بسیار زیبا، در کروم، برنامه شست و شوی سریع، تاخیر 24 ساعته، پنل لمسی از دیگر ویژگی های ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ1590 که آن را بسیار پر طرفدار کرده است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669