1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات زیرووات

چگونه اتاقک ماشین لباسشویی را باز کنیم؟

679 بازدید
اتاقک ماشین لباسشویی

روش دسترسی به اجزای داخلی یک ماشین لباسشویی بسته به تولید کننده آن متفاوت است. پیش از تلاش برای باز کردن ماشین خود، مشخص کنید که مدل ماشین شما چگونه است. دستورالعمل های زیر برای بیشتر ماشین ها توصیه می شوند اما مدل ماشین شما ممکن است از نظر باز شدن متفاوت باشد. هرگز از زور برای باز کردن ماشین استفاده نکنید، ماشین باید با تلاش کمی باز شود.

هشدار: لطفاً پیش از تلاش برای تست یا تعمیر ماشین خود، نکات ایمنی را مطالعه کرده و رعایت کنید.

پیش از باز کردن اتاقک ماشین لباسشویی، آن را از برق کشیده یا جریان برق آن را از طریق جعبه فیوز یا پنل مدارشکن قطع کنید تا دچار شوک الکتریکی نشوید.

در مجموع، مدل های دارای تسمه پیشران با برداشتن پنل پشتی، پنل جلویی یا پنل فوقانی در دسترس قرار می گیرند. مدل های پیشران مستقیم (موتور به صورت مستقیم به سیستم انتقال نیرو وصل می شود) معمولاً از طریق کج کردن کل اتاقک به سمت جلو و برداشتن آن در دسترس قرار می گیرند. کنسول کنترل فوقانی یا به سمت جلو یا عقب کج خواهد شد و یا به طور کامل برداشته می شود.

اگر نمی توانید اتاقک را باز کنید، ممکن است نیاز باشد که مدل اتاقک ماشین خود را ارزیابی کنید. اگر بخش فوقانی بالا نمی آید، احتمالاً برای باز شدن به این شیوه طراحی نشده است. بدنبال راه حل جایگزین باشید.

باز کردن کنسول کنترل

کنسول کنترل در بالای ماشین لباسشویی به کمک یک یا چند پیچ محکم شده است. پیچ ها معمولاً در سمت چپ یا راست و ممکن است در جلو، بالا و یا پشت قرار گرفته باشند.

اگر پیچ ها در جلو قرار گرفته باشند، در گوشه ای قرار می گیرند که کنسول اتاقک ماشین را ملاقات می کند و ممکن است زیر تکه ای چسب قرار گرفته باشد. این تکه را باید کنار بزنید تا پیچ ها نمایان شوند و ممکن است پیچ های دیگری نیز در بالا و یا پشت کنسول قرار داشته باشند. اگر اینگونه است، این پیچ ها معمولاً در راستای محیط کنسول قرار دارند و معمولاً نیازی به باز کردن پیچ هایی که در گوشه ها نیستند وجود ندارد.

اگر کنسول به گونه ای طراحی شده است که به طور کامل برداشته می شود، وایرها را با جدا کردن آنها جدا کنید. بست بخش نگهدارنده را فشار دهید و دو نیمه آن را بکشید. وایرها را نکشید.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669