1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات زیرووات

ماشین لباسشویی زیرووات مدل oz-1393

450 بازدید
ماشین لباسشویی زیرووات مدل oz-1393

ماشین لباسشویی زیرووات مدل oz-1393 ، ماشین لباسشویی با ظرفیت 9 کیلوگرم می باشد. در واقع این ماشین لباسشویی می تواند پاسخگوی نیازهای خانواده پرجمعیت شما با لباس های زیاد باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های این ماشین لباسشویی قابلیت اضافه کردن لباس حین کار بوده که می توانید بعد از شروع به کار ماشین نیز لباس های فراموش شده خود را به آن اضافه کنید.

ویژگی های ماشین لباسشویی زیرووات مدل oz-1393

تاخیر در شست و شو یکی از ویژگی ‌های این ماشین لباسشویی زیرووات است که به شما این امکان را می دهد حتی در زمانی که در منزل نیستید یا در زمانی که میزان مصرف انرژی پایین است، آن را روشن کنید.  دنیای متفاوت برنامه های شستشو را می توانید در این ماشین لباسشویی امتحان کنید.  این ماشین لباسشویی دارای 21 حالت انتخاب و برنامه های پیش فرض برای شست و شوی لباس ها بوده و شما می توانید با توجه به جنس لباس و لکه های آن برنامه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

می توانید برنامه های مناسب برای لباس های ابریشمی و پشمی،  لباس های جین،  لباس های کودک و غیره را انتخاب کرده و یا برای لباس های با میزان آلودگی بسیار بالا حالت شستشوی دستی را انتخاب کنید.  نقطه قوت دیگر این ماشین لباسشویی صدای بسیار کم آن حین شست و شو و آبکشی است.  این ماشین لباسشویی در حالت عادی تنها 59 دسیبل صدا تولید می کند،  صدایی که حتی از میزان صدای مسواک برقی کمتر است!

سیستم ضد چروک ماشین لباسشویی به شما این امکان را می دهد که بعد از شست و شوی لباس ها بدون نیاز به اتو کردن آنها را بپوشید.  نمایشگر بزرگ عددی،  قفل کودک، و مصرف انرژی A+++ از دیگر ویژگی های ماشین لباسشویی زیرووات oz-1393 است که می تواند شما را به خرید آن راغب کند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669