1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات زیرووات

ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1189

449 بازدید
ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1189

ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1189 یک ماشین لباسشویی اقتصادی با مصرف انرژی بسیار پایین و قیمت مناسب است. دیگ این ماشین لباسشویی دارای 8 کیلوگرم ظرفیت بوده و شما می توانید برای خانواده 5 نفره و یا بیشتر خود آن را خریداری کنید.

ویژگی های ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1189

یکی از اصلی ترین ویژگی های این ماشین لباسشویی سیستم اضافه کردن لباس بعد حین شست و شو می باشد. شما می توانید حتی بعد از آغاز به کار ماشین نیز لباس های فراموش شده را داخل آن بیاندازید. یکی دیگر از ویژگی های بارز این ماشین قابلیت شست و شوی لباس های رنگی با یکدیگر بدون تداخل رنگ و پس دادن آن می باشد.

این ماشین لباسشویی دارای 22 برنامه شست و شوی مختلف برای لباس با جنس های مختلف بوده و شما می توانید تمامی لباس های خود را با آن بشوئید. صدای تولیدی این وسیله برقی در مقایسه با ماشین های لباسشویی دیگر بسیار کم است. این وسیله در حین کار تنها 58 دسی بل و در حین آب کشی 77 دسی بل نویز تولید می کند. این صدا به گونه ای است که شما به سختی آن را خواهید شنید.

قابلیت شست و شوی با تاخیر تا 23 ساعت و سیستم ضد چروک از دیگر ویژگی های این ماشین است که برای زندگی به سبک مدرن و افراد شاغل بسیار مناسب می باشد. این ماشین دارای سنسور تشخیص وزن لباس بوده و زمان مناسب برای شست و شو را به طور دقیق و بهینه انتخاب و تعیین می کند.

سیستم لکه بر، دیگ الماسه و شست و شوی سریع در 14 دقیقه از دیگر ویژگی های ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1189 که می تواند رضایت خاطر شما را از خرید به دست آورد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669