1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات زیرووات

ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1282

341 بازدید
ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1282

ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1282 یک ماشین ظرفشویی بسیار پرکاربرد با زمان های شست و شوی 14، 30 و 44 دقیقه است. کیفیت ساخت و زیبایی بدنه یکی از بارزترین ویژگی های این مدل از ماشین های لباشویی برند زیرووات است که بدون شک شما را به خرید آن راغب می کند.

ویژگی های ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1282

این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت 8 کیلوگرمی بوده و برای خانواده های متوسط تا پرجمعیت مناسب می باشد. یکی از ویژگی های جذاب در طراحی ماشین های لباسشویی جدید از جمله این مدل، قابلیت اضافه کردن لباس حین شست و شو است که کاربری آن را چند برابر می کند.

طراحی بهینه ابعاد این وسیله برقی در کنار درب از جلو باعث می شود که شما بتوانید آن را در فضای کوچک آشپرخانه خود به راحتی جا دهید. موتور این ماشین لباسشویی در کنار قدرت و توان بالا، مصرف انرژی بسیار پایینی نیز دارد. دور این موتور در حین حرکت تا 1200 دور در دقیقه می رسد و در کنار این قدرت دارای مصرف انرژی A+++ می باشد.

برنامه های مختلف شست و شو شامل 17 برنامه به شما کمک می کند، هر لباس را با شرایط مناسب خود بشوئید. از ویژگی های دیگر آن می توان به برنامه شست و شوی لباس های تیره، سفید و شست و شوی اقتصادی اشاره کرد. یک سنسور مخصوص وزن مجاز لباس ها در هر برنامه را نشان داده تا ماشین دچار اضافه وزن و خرابی نشود.

سیستم ضد چروک، قفل کودک، تاخیر در شروع برنامه، برنامه شست و شوی شبیه ساز دستی، برنامه پیش شست و شو برای لباس های خیلی کثیف از دیگر ویژگی های ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1282 که آن را بسیار پر کاربرد می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669