1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات زیرووات

ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1485

612 بازدید
ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1485

ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1485 ، یکی دیگر از مدل های مختلف برند زیرووات می باشد که ظرفیت دیگ آن هشت و نیم کیلو گرم بوده و سرعت چرخش موتور آن تا 1400 دور در دقیقه می رسد.

ویژگی های ماشین لباسشویی زیرووات OZ-1485

یکی از مهم ترین ویژگی های این ماشین لباسشویی داشتن سنسور هایی برای تعیین مقادیر مختلف به صورت هوشمند است. برای مثال سنسور تشخیص میزان البسه باعث می شود که ماشین لباسشویی به طور خودکار حجم لباس ها را تشخیص داده و میزان آب مورد نیاز را تعیین کند. از طرف دیگر با تشخیص میزان لباس ها زمان شستشوی بهینه انتخاب شده و کف مورد نیاز نیز برای شست و شوی مناسب تعیین می شود.

این ماشین لباسشویی دارای دیگ الماسه می باشد. دیگه الماسه با داشتن فرورفتگی ها و بیرون زدگی هایی با رویه لطیف باعث می شود تمامی بخش های لباس درگیر شده و شست و شو شوند.  قابلیت تاخیر در شست و شو به مدت 24 ساعت باعث می شود شما بتوانید زمان روشن شدن ماشین لباس شویی را به دلخواه خود حتی زمانی که در منزل نیستید و یا نیمه شب تعیین کنید.

از طرف دیگر ویژگی لکه بر قوی و سیستم ضد چروک به کار رفته در این ماشین لباسشویی باعث می شود تمامی لباس ها به شکل کاملا تمیز شده و شما بعد از شست و شو نیازی به اتو کردن لباس ها نداشته باشید.  این ماشین لباسشویی دارای 16 برنامه شست و شو بوده و شما می توانید لباس های مختلف با جنس های مختلف را به بهترین شکل و با شرایط مناسب با جنس آن ها بشویید.

ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1485 یکی از کم صدا ترین و کم ارزش ترین ماشین های لباسشویی حین کار می باشد و شما می توانید حتی در هنگام کار ماشین لباسشویی در کنار آن استراحت کنید!

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

  • m.n
    1 سال پیش

    سلام وخسته نباشید ،،من یه لباسشویی ۸ونیم کیلو زیرووات دارم که صدای زنگ آخر کار ماشینم قطع شده بخاطر اینکه به دکمه هاش دست زدن ،، دیگه الان موقع تموم کردن کار صدا نمیده ،، الان چطور باسید وصلش کنم ،مدل ماشینمم oZ1485 هستش اگر ممکن هست راهنمایی کنید ،باتشکر

    • zerowattfixer
      10 ماه پیش

      سلام دوست عزیز
      به دلایل زیادی این مشکل می تونه به وجود بیاد. توصیه می کنم این مورد توسط کارشناسان بررسی بشه. با شماره های شرکت تماس بگیرید تا مشاوره تلفنی ارائه بشه

  • نام شما *
    ایمیل شما *

     1669