1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات زیرووات

ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1273WT

501 بازدید
ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1273WT

در صورتی که برای خانواده 3 تا 6 نفره خود به دنبال خرید یک ماشین لباسشویی با ویژگی های کاربردی و مناسب هستید، ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1273WT یک انتخاب مناسب و اقتصادی برای شما می  باشد. این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت دیگ 7 کیلوگرم بوده و سرعت دور موتور آن تا 1400 دور در دقیقه می رسد.

ویژگی های ماشین لباسشویی زیرووات OZ-1273WT

دیگ الماسه به کار رفته در این ماشین لباسشویی همانند دیگر ماشین های لباسشویی پیشرفته باعث می شود که تار و پود لباس بدون آسیب مانده و شما تا مدت ها بتوانید از لباس های خود استفاده کنید. سیستم تشخیص وزن البسه های موجود در ماشین باعث می شود که زمان شست و شو، میزان آب و کف مناسب و بهینه درنظر گرفته شده و مورد استفاده قرار گیرد.

دور خشک کن در این ماشین لباسشویی نیز توسط یک سنسور به صورت هوشمند انتخاب شده تا در زمان و مصرف انرژی تا حد زیادی صرفه جویی شود. سیستم آب گیری پیشرفته و لکه بری قوی از دیگر ویژگی های این ماشین لباسشویی است که کیفیت شست و شو را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد.

تعداد برنامه های شست و شو در این مدل از ماشین لباسشویی 18 مورد می باشد بنابراین شما می توانید هر لباس با هر جنسی را با آن بشوئید. در کنار داشتن وزن و صدای تولیدی بسیار کم، ماشین مجهز به سیستم جذب نویز و تکان بوده و باعث می شود که صدا و لرزش ماشین حین حرکت به صفر برسد.

قابلیت تاخیر در شست و شو، سیستم هوشمند کنترل کف، درب کروم، رده انرژی A++ از دیگر مزایای خرید ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1273WT است که می توانید از آن ها بهره مند شوید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

  • عطا علیجانی
    4 سال پیش

    سلام من یک ماشین لباسشویی زیرو وات خریدم و لباس ها تمیز شسته نمیشود
    مدت ماشین ۱۲۸۵ زیرو وات است
    لطفا راهنمایی کنید

    • zerowattfixer
      4 سال پیش

      سلام دوست عزیز
      به دلایل زیادی این مشکل می تونه به وجود بیاد. توصیه می کنم این مورد توسط کارشناسان بررسی بشه. با شماره های شرکت تماس بگیرید تا مشاوره تلفنی ارائه بشه

  • نام شما *
    ایمیل شما *

     1669