1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات زیرووات

ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1599

479 بازدید
ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1599

در صورتی که به دنبال خرید یک ماشین لباسشویی با کیفیت با مصرف انرژی پایین هستید، ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1599 می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. این ماشین لباسشویی دارای رده انرژی A++ بوده و ظرفیت آن 9 کیلو گرم می باشد.

ویژگی های ماشین لباسشویی زیرووات OZ-1599

در صورت استفاده از این ماشین لباسشویی می توانید از 12 برنامه شست و شوی اصلی و 8 برنامه مکمل و اضافی استفاده کنید. این برنامه ها به شما کمک می کند که لباس های کودک، لباس های جین یا لباس های پشمی را با دما، زمان، میزان کف و دیگر شرایط مخصوص به خود بشوئید.

از دیگر ویژگی های این ماشین لباسشویی سیستم خشک کن آن با دور 1500 دور در دقیقه است. شما بعد از شست و شو می توانید به راحتی آن را خشک کرده و بپوشید. شست و شوی سریع در 14 دقیقه به شما کمک می کند در زمانی که عجله دارید، به سرعت لباس هایتان را بشوئید.

پنل لمسی این وسیله برقی از طرفی در هر زمان اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده و کار با آن را بسیار ساده می کند. قفل کودک و قابلیت تاخیر در شروع برنامه از ویژگی های دیگر این ماشین است که ارزش خرید آن را بالا می برد.

سیستم لکه بر و دیگ الماسه در ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1599 باعث می شود که قوی ترین لکه های روی لباس ها به بهترین شکل پاک شود. دیگ الماسه یک دیگ با فرورفتگی و تو رفتگی است که باعث می شود تمامی بخش های لباس درگیر شست و شو شده و بدون کوچک ترین آسیب به تار و پود لباس کاملا شست و شو داده شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669