1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات زیرووات

ماشین لباسشویی زیرووات مدل Z-1071WT

1003 بازدید
ماشین لباسشویی زیرووات مدل Z-1071WT

اگر برای منزل خود دنبال یک ماشین لباس شویی با قیمت مناسب و ویژگی های عالی و کاربردی می‌گردید، ماشین لباسشویی زیرووات مدل Z-1071WT می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. ظرفیت این ماشین لباسشویی 7 کیلو گرم بوده و می تواند لباس های یک خانواده تا پنج نفر را به طور کامل شست و شو دهد.

ویژگی های ماشین لباسشویی زیرووات Z-1071WT

رتبه انرژی در این ماشین لباسشویی A بوده و میزان مصرف آب تنها ۵۵ لیتر می باشد. در واقع شما با خرید این ماشین لباسشویی می توانید در هزینه های خود را تا حد زیادی صرفه‌ جویی کنید. این ماشین لباسشویی دارای 18 برنامه شستشوی مختلف می باشد.  بنابراین شما می توانید هر لباسی را داخل آن انداخته تا با شرایط مناسب خود شست و شو شود.

میزان صدا حین عملکرد و حین آبکشی در این ماشین لباسشویی تنها 70 دسی‌ بل بوده و شما حتی حین کار آن را به سختی خواهید شنید. میزان لرزش ماشین در زمان استفاده نیز بسیار ناچیز و می توان گفت صفر است.

سیستم لکه بر قوی به کار رفته در این ماشین لباسشویی باعث می شود تمامی لکه های روی لباس از بین رفته و لباس ها به طور کامل شست و شو شوند. این ماشین لباسشویی دارای سیستم هوشمند کنترل کف بوده و برای هر لباس با حجم و میزان کثیفی مشخص مناسب ترین مقدار کف را به طور اتوماتیک ایجاد می کند.

 ماشین لباسشویی زیرووات مدل Z-1071WT دارای پنل کنترل به همراه یک نمایشگر می باشد که استفاده از آن را برای تمامی افراد بسیار آسان کرده است. این ماشین لباسشویی بدون شک می تواند تمامی خواسته های شما از یک شست و شوی ایده آل را برآورده کند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669