1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات زیرووات

ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ1285

453 بازدید
ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ1285

ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ1285 یک ماشین لباسشویی بسیار پر کاربرد با طراحی زیبا و منحصر به فرد است که دارای ظرفیت 8 کیلوگرم می باشد. رتبه انرژی این ماشین لباسشویی A+ بوده و دور موتور آن 1200 دور در دقیقه می رسد.

ویژگی های ماشین لباسشویی زیرووات OZ1285

یکی از مهم ترین ویژگی های این ماشین لباسشویی داشتن ورودی مجزای آب سرد و گرم بوده که باعث می شود در مصرف آب و انرژی تا حد زیادی صرفه جویی شود. این ماشین لباسشویی دارای 15 برنامه اصلی و 8 برنامه اضافی و مکمل می باشد که کاربرد آن را تا حد بسیار زیادی افزایش داده است.

دور خشک کن این ماشین برند زیرووات به طور خودکار و هوشمند تنظیم و کنترل می شود، این مساله در مصرف آب و انرژی صرفه جویی کرده و زمان کارکرد ماشین را کاهش می دهد. دیگ این ماشین لباسشویی نیز از نوع الماسه بوده و خیال شما را بابت کیفیت شست و شو و حفظ سلامت تار و پود لباس آسوده می کند.

تاخیر در شست و شو از دیگر ویژگی های این ماشین لباسشویی است که باعث می شود شما زمان آغاز به کار ماشین را به هر ساعتی که مایل هستید به تعویق بیاندازید. برنامه شست و شوی سریع به کار رفته در آن از دیگر ویژگی های پرکاربرد ماشین است که مناسب سبک زندگی سریع و مدرن امروز می باشد. شما می توانید تنها ظرف 14 دقیقه لباس های خود را تمیز و بدون چروک تحویل بگیرید!

سیستم لکه بر قوی  ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ1285 همچنین باعث می شود که هر گونه لکه با هر میزان سختی از روی لباس ها پاک شده و شما بتوانید از نهایت کیفیت و تمیزی لذت ببرید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669