1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات زیرووات

ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1183

458 بازدید
ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1183

ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1183 ، یک ماشین لباسشویی با رتبه انرژی A+++ و ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم می باشد. ویژگی اضافه کردن لباس حین شست  و شو به شما این امکان را می دهد تا در صورت فراموش کردن لباس های کثیف خود،  آن را پس از روشن کردن ماشین اضافه کنید.

ویژگی های ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1183

یکی از ویژگی های مهم در این ماشین لباسشویی قابلیت شستشوی سریع در 14 دقیقه می باشد که به شما این امکان را می دهد که تنها در یک ربع ساعت لباس های خود را بشوئید.  این ماشین لباسشویی دارای 16 برنامه شست و شوی مختلف می باشد که می توان با کمک آن ها انواع مختلف پارچه با میزان آلودگی های مختلف را به طور کامل بشویید.  میزان تاخیر در آغاز به کار تا 24 ساعت،  قفل کودک،  طراحی ارگونومیک و کارکرد بدون صدا از دیگر ویژگی های این ماشین لباسشویی پر کاربرد می باشد.

جالب است بدانید این ماشین لباسشویی به شما این امکان را می دهد که لباس ها با رنگ های مختلف را در آن قرار داده و بدون پس دادن رنگ آنها را بشویید. سیستم ضد چروک نیز از دیگر ویژگی های این ماشین لباسشویی است که شما را از اتو زدن مداوم لباس ها خلاص می کند!

سیستم لکه بری ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1183 ، باعث می شود تمامی لکه های روی لباس ها به بهترین شکل پاک شده و شما لباسی کاملاً تمیز داشته باشید.  در صورتی که لباس ‌های شما تیره باشد می توانید از برنامه شست و شوی لباس های تیره استفاده کرده تا لباس هایتان همچنان خوش رنگ باقی بماند.  این ماشین لباسشویی با داشتن مصرف انرژی پایین،  برنامه های کاربردی متعدد و ویژگی های ذکر شده در بالا می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669